پوتین: آمریکا درصدد حل مشکلات خود با ایران و ونزوئلاست-راهبرد معاصر
ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت می‌کند وزیر خارجه ایران وارد لبنان شد واکنش تهران به اتهام استفاده ایران از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات آمریکا «زاهی عوفی» از فرماندهان حماس در بمباران طولکرم به شهادت رسید شمار قربانیان طوفان «هلن» در آمریکا به ۲۰۰ نفر رسید واکنش پنتاگون درباره احتمال پاسخ اسرائیل به ایران سی‌ان‌ان: موشک‌های ایران به آشیانه‌های پایگاه نواتیم اصابت کردند بمباران شدید بیروت از سوی صهیونیست‌ها | هاشم صفی الدین هدف حمله بوده حمله جنگنده‌های صهیونیست به جنوب لبنان حمله آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن بایدن حمله قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی علیه ایران را رد کرد الجزیره: ایران پیام هشدار غیرمستقیم به آمریکا فرستاد نمایندگی ایران: کشوری به تجاوزگر کمک کند، هدف مشروع خواهد بود رهبر جنبش انصارالله یمن: شهید نصرالله نقش مهمی در سطوح منطقه و جهان ایفا کرد ۳ پیام فوری آمریکا به ایران در کمتر از نیم ساعت + جزئیات

پوتین: آمریکا درصدد حل مشکلات خود با ایران و ونزوئلاست

رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که واشنگتن با وجود اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران و ونزوئلا، اکنون برای حل مشکلات خود با این دو کشور تلاش می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 10
کد خبر: ۱۲۵۶۶۳

به گزارش راهبرد معاصر، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز پنج‌شنبه در سخنانی اعلام کرد که صادرات نفت روسیه به آمریکا بیشتر از ۲ درصد صادرات ما نیست.


رئیس جمهور پوتین با بیان اینکه ما به تامین انرژی اروپا بر اساس توافقات ادامه می‌دهیم، افزود: من به کشورهای غیردوست می‌گویم که ما به تعهدات خود در زمینه انرژی پایبند هستیم.

 

پوتین تحریم‌ها علیه روسیه را غیرقانونی خواند و تصریح کرد: کشورهای غربی مردم خود را فریب می‌دهند. غرب در تلاش است تا ما را مسؤول افزایش قیمت انرژی بداند.

 

وی تأکید کرد، واشنگتن با وجود اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران و ونزوئلا، اکنون برای حل مشکلات خود با این دو کشور تلاش می‌کند.

 

رئیس جمهوری روسیه گفت که روسیه صادرات انرژی خود را حتی از طریق اوکراین حفظ می‌کند.

 

پوتین گفت: غرب در حال جنگ اقتصادی با کشور ما است و ما برای مقابله با آن اقداماتی انجام خواهیم داد.

 

رئیس جمهوری روسیه در جلسه دولتی، گفت که رشد قیمت در انرژی در غرب، به دلیل محاسبات بی‌جای آنها است.

 

پوتین گفت: "قیمت در آنجا (اروپا) در حال رشد است؛ اما نه به تقصیر ما. این نتیجه محاسبات اشتباه آنها است. ما مقصر نیستیم."/ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار